Thursday, December 27, 2012

JUMAAT TERAKHIR TAHUN 2012 (FAREWELL 2012)

Masa pantas berlalu,sedar atau tidak sedar,beberapa hari saja lagi kita akan ke tahun baru 2013, membuat aku terasa bersyukur kerana Allah masih memberi ruang dan peluang untuk hambanya ini berbakti di bumiNya. Tahun depan umurku berganjak satu angka, mcm x percaya aku dah hidup selama 22 tahun di muka bumi Allah nie. Membuat aku sedar sejauh mana amalan aku dan perbuatan aku selama 22 tahun ini,Allahuakhbar,jikalau boleh dihitung mungkin terlalu banyak..Allahuakhbar,sebagai hambanya yang x lepas dari melakukan kesilapan..So tahun 2013 mesti ada azam baru kan? huh 2012 agak2 korank punya azam dah tercapai? kalau x tercapai lagi tu,terpaksalah bawa ke 2013 kan..hehe..Azam aku tahun 2013 ialah aku mahu jadi hambaNya yang patuh dan taat akan segala perintahnya..ok x? huhu semoga diberkatiNya..




No comments: